Podgrzewania atmosfery przed marcową premierą nowej Lancii Ypsilon ciąg dalszy. Zgodnie z wszystkimi zapowiedziami Lancia ma przedstawić następce obecnie produkowanego modelu Ypsilon na targach motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2011. Jako że czasu pozostało już coraz mniej, to kierowcy testowi Lancii coraz częściej sa widziani na drogach publicznych, głównie we Włoszech.
Tym razem kierowcy zostali przyłapani podczas postoju w pobliżu Livigno przez reporterów włoskiego portalu SicurAuto.it. Oczywiście samochody są dookoła poobklejane tak że nie widać zbyt wiele, jednak udało się tym razem zrobić kilka zdjęć wnętrza i lekko odsłoniętej konsoli. Widać wyraźnie trójramienną kierownicę z logo Lancia, prawie całą konsolę środkową, panel na dachu przy lusterku wewnętrznym. Zegary są umiejscowione podobnie jak w dwóch poprzednich generacjach najmniejszego modelu Lancii na środku deski rozdzielczej. Drążek zmiany biegów jak i cała konsola środkowa nowej Lancii Ypsilon są umiejscowione dość wysoko. Na konsoli widać pokrętła regulacji układu klimatyzacji oraz panel sterowania radiem. Wyloty wentylacyjne powietrza umiejscowione są po bokach konsoli środkowej, a nie jak w większości samochodów na jej froncie.
Nad lusterkiem wewnętrznym widać wyraźnie wyświetlacz, oraz całą konsolę sterowania oświetleniem. Lusterko przymocowane jest do dość dużej obudowy mieszczącej w sobie najprawdopodobniej czujnik deszczu.
Na jednym ze zdjęć tyłu nowego Ypsilona widać wyraźnie odsłoniętą częściowo tylną lampę zachodzącą na bok błotnika podobnie jak w nowej Delcie. Trochę niezgrabnie wyglądają klamki na tylnych drzwiach, tak jakby przyklejone na siłę. Ale to być jedynie element kamuflażu. Na zdjęciach dachu widać dwa podłużne garby wyglądające jak relingi, to też może być element zastosowany dla zmylenia obserwatorów. A być może ten element będzie występował w wyposażeniu nowego modelu Lancii, tak jak występuje w Fiacie Panda. W końcu nowa Lancia Ypsilon ma dzielić płytę podłogową z drugą generacją tego modelu Fiata.
Według przecieków innego Włoskiego portalu auto.it nowa Lancia ma zadebiutować z nowym silnikiem dwucylindrowym o pojemności 875 cm3 Twin Turbo, oraz z już znanymi silnikami Fiata 1,4 Multiair i 1,3 Multijet. W wyposażeniu ma się również znaleźć dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna która już pojawiła się w ofercie Alfa Romeo.
Zdjęcia pochodzą z portalu www.sicurauto.it